Szczegółowe informacje w sprawie wypłaty dodatku osłonowego, zgodnie z przepisami ustawy o dodatku osłonowym można uzyskać telefonicznie w Urzędzie Miasta w Tomaszowie Mazowieckim pod numerami telefonu 44 726 25 49, 798 781 134 lub 605 335 693 oraz w ramach infolinii ogólnopolskiej pod numerem telefonu: 22 369 1444.

Wnioski o wypłatę dodatku osłonowego można składać:

W formie elektronicznej za pomocą platformy ePUAP: (adres skrzynki podawczej: /wln5m2j74x/skrytka).
Osobiście od 12 stycznia 2022 roku, w punktach obsługi zlokalizowanych w obiektach:

  • Miejskiego Centrum Kultury w Tomaszowie Mazowieckim, Plac Kościuszki 18 w godz.8:00 – 15:30;
  • MOPS w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Cekanowska 5 w godz. 7:30 – 15:30.

Wniosek o wypłatę dodatku osłonowego do pobrania pod adresem: https://www.tomaszow-maz.pl/info-dodatek-oslonowy.

We wszystkich punktach obsługi istnieje dodatkowo możliwość złożenia wniosku o wpis do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków, który uprawnia wnioskodawcę do uzyskania zwiększonego dodatku osłonowego.

Szczegółowe informacje dotyczące zasad złożenia deklaracji (wniosku) w Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków można uzyskać pod adresem https://www.tomaszow-maz.pl/aktualnosci/zloz-deklaracje-w-centralnej-ewidencji-emisyjnosci-budynkow-/.

Wpisu do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków, każda osoba może również dokonać na stronie internetowej: https://www.gunb.gov.pl/strona/centralna-ewidencja-emisyjnosci-budynkow.

Content retrieved from: https://www.tomaszow-maz.pl/aktualnosci/informacja-prezydenta-miasta-tomaszowa-mazowieckiego-w-sprawie-dodatku-oslonowego-aktualizacja/.