Szczegółowe informacje w sprawie wypłaty dodatku osłonowego, zgodnie z przepisami ustawy
o dodatku osłonowym można uzyskać telefonicznie w Urzędzie Miasta w Tomaszowie Mazowieckim pod numerami telefonu 44 726 25 49, 798 781 134 lub 605 335 693 oraz w ramach infolinii ogólnopolskiej pod numerem telefonu: 22 369 1444.
Wnioski o wypłatę dodatku osłonowego można składać:
W formie elektronicznej za pomocą platformy ePUAP: (adres skrzynki podawczej: /wln5m2j74x/skrytka).
Osobiście od 12 stycznia 2022 roku, w punktach obsługi zlokalizowanych w obiektach:
- Budynek Straży Miejskiej, Plac Kościuszki 24 w godzinach 9:00 – 17:00;
- Miejskiego Centrum Kultury w Tomaszowie Mazowieckim, Plac Kościuszki 18 w godz.8:00 – 15:30;
- MOPS w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Cekanowska 5 w godz. 7:30 – 15:30.
Wniosek o wypłatę dodatku osłonowego do pobrania pod adresem: https://www.tomaszow-maz.pl/info-dodatek-oslonowy.
We wszystkich punktach obsługi istnieje dodatkowo możliwość złożenia wniosku o wpis do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków, który uprawnia wnioskodawcę do uzyskania zwiększonego dodatku osłonowego.
Szczegółowe informacje dotyczące zasad złożenia deklaracji (wniosku) w Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków można uzyskać pod adresem https://www.tomaszow-maz.pl/aktualnosci/zloz-deklaracje-w-centralnej-ewidencji-emisyjnosci-budynkow-/.
Wpisu do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków, każda osoba może również dokonać na stronie internetowej: https://www.gunb.gov.pl/strona/centralna-ewidencja-emisyjnosci-budynkow.
Content retrieved from: https://tomaszow-maz.pl/aktualnosci/informacja-prezydenta-miasta-tomaszowa-mazowieckiego-w-sprawie-dodatku-oslonowego-aktualizacja/.